Vår?

Bästa bloggaren i världshistorien!
Inte riktigt, men jag tar det som att jag helt enkelt har haft mycket viktigare saker för mig och det är ju delvis sant.
Sist jag skrev så hade vi precis skaffat gymkorten och jadå vi håller fortfarande igång! 
Jag ska ner och träna idag efter att Björn har kommit hem från kursen.
Som jag längtar! Skulle egentligen ha gått i fredags men det var så tråkigt väder ute så jag blev kvar hemma istället.. Hatar att mitt humör/vilja är så "säsongs/väder" baserat. När det är höst/vinter/grått och tråkigt väder ute så blir jag verkligen nere. Det ända jag vill göra är att ligga i sängen och muttra.
Medans så fort solen kommer fram vill jag gå ut och göra massa saker! Blir alltid på jätte bra humör och känner mig stark och pigg.

Idag är der jätte fint väder! Soligt men dock så blåser det rätt kyligt. Men jag och Nellie tog oss ut en sväng nu innan hon skulle sova middag ❤️

På torsdag får vi äntligen pengar igen..
Just nu är det fattiga veckan som vi säger men men vi överlever.
I alla fall så ska vi sätta igång och tapetsera vardagsrummet snart! Åh jag längtar verkligen tills hela våran lägenhet är klar. Visst det kanske kommer ta 1-3 år tills den är klar men jag kan verkligen se hur bra allt kommer bli!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0