Valborg

Idag är det Valborg och istället för att stå ute i regnat hundra mil hemmifrån och kolla på en stor eld så stannar vi hemma och bara är som vanligt.
Japp, så tråkiga är vi.

Idag gick Björn halvdag på kursen så vi passade på att träna tillsammans!
Jätte roligt då vi inte har den möjligheten annars. Det händer ytterst sällan men är väldigt trevligt när det väl sker. Killed some ass and legs today!
Testade på raka marklyft med hantlar idag för första gången och jag tror det gick rätt bra. Just i det rummet där som har lite hantlar (alltså inte i frivilter rummet) så har dom bara en liten spegel. Så jag kunde inte tyvärr inte kolla in tekniken men jag fick grym kontakt med hamstring så jag är nöjd.

Sedan tog vi en fika på stan och klockan två var vi på dagis och hämtade Nellie.
Annars har vi bara tagit det lugnt. Imorgon är det röd dag vilket betyder att Björn är hemma så då ska vi väl passa på att städa och tvätta lite och mysa en massa såklart!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0