Dessa tänder..

Som ska hålla på att jäklas med monster.. Igår fick hon plötsligt feber, ville inte riktigt äta och var imellanåt lite gnällig. Hon somnade runt halv 4-4 tiden och vi tänkte väl att hon bara skulle sova en stund men när klockan var åtta så sov hon fortfarande.
Så vi gick och la oss. Dock så sov Nellie i våran säng och vi ville verkligen inte väcka henne så jag offrade mig och drog fram en madrass på golvet och sov där inatt. Hon vaknade till några gånger under natten men somnade altid om och vaknade klockan sju i morse. Så ca 14 timmars sömn blev det för henne ❤️ Men jag tror hon behövde det. Idag har hon ätit lite grann, en flaska välling, en skål med gröt en halv smörgås och några skedar med kvarg+fun light av mig. Just nu ligger hon och sover igen. Hon somnade i Björns famn men denna gång la vi henne i hennes säng.. Dumma tänder.

Jag hade väl egentligen tänkt att dra till gymmet idag men eftersom att natten inte var sådär jätte skön så skippar jag det och tar det imorgon istället. Istället gick vi ut en sväng på förmiddagen och det var jätte skönt. Först blåste det lite kyligt men sedan så värmde solen på ryggen och man fick massa vårkänslor i kroppen.

Imorgon har jag inte ett, utan två möten på AF. Ett vid klockan elva och ett klokan ett. Hoppas det går bra.
Så imorgon får Björn vara hemma med Nellie medans jag går på massa möten och gymmar ❤️






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0