För länge, länge sedan..

Fanns det en person bakom denna blogg som brukade uppdatera varje dag. Men så händer det ibland att det bara tar stopp. Och så går det några veckor/månader innan hon kommer tillbaka. Men here i am, once again.

Jag tänker inte ens försöka komma ihåg allt som har hänt sedan sist jag skrev men kortfattat så slutade jag skriva mitt i min praktik på Lapserums gård. Så där var blev jag kvar i 3 veckor innan jag vinkade hej då. Vi har varit på födelsefest hon Emelie, en utav mina bästa vänner väntar barn, vi har varit på marknad och jag har sprungit på möten på AF, gymmat och hämtat/lämnat Nellie från dagis.

Och så ser dagarna ut just nu.
Förövrigt så börjar sommarvädret smyga sig på och idag har vi haft runt 20grader men milda vindar.
Jag har varit på möte på AF, gymmat och sedan har jag varit föbi psykiatrin. Ska ringa dom i morgon och förhoppningsvis få komma i kontakt med någon psykolog eller liknande.

Imorgon ska vi på utvecklingssamtal på Nellies dagis. Det känns verkligen lustigt. Man är så van vid att det är man själv som ska på sådant och nu helt plötsligt så är det MITT barn som jag ska på möte om. Känns verkligen sjukt!

Får väl ta och bjuda på en bunt med bilder!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0