Monster!

Åh hej å hå.. 
Denna trots alltså... Jag blir nästan galen! Nellie har börjat skrika så fort något går emot henne eller när hon inte får som hon vill. Ibland slåss hon även.
Och då är ungen inte ens två år..
Jag vet inte ens om jag vill veta hur mycket värre det kan bli.
Jag hoppas att det vänder snart så att hon kanske kan bli lite lugn och mysig ett tag. Men med våra gener så antar jag att det kommer bli en tuff och envis dam vi kommer ha att göra med framöver.

Just nu sover monstret och jag slappar framför TV'n.
Var iväg och handlade lite grann på Maxi förut. Så ikväll blir det att göra matlådor inför veckan.
Nu är det vara 4 dagar kvar tills Grönt Veckoslut och Björns födelsedag! 
Det ska bli så himmlans roligt! Jag längtar verkligen jätte mycket.



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0