Jag smälter

Fy tusan vad det har varit varmt dessa dagar! Alltså jag ska väl inte klaga egentligen då jag gärna skulle vilja ha sommar året om men vissa dagar blir det bara för mycket!

Inte hänt så mycket sen sist. Idag har jag varit på möte på AF. Gick sådär.. Nytt möte den 5:de. 
På fredag ska jag till vårdcentralen för att prata med en läkare om en eventuell remiss till deras psykolog. Man kan ju hoppas i alla fall.
Annars har vi varit ute en massa med Nellie idag. Och nu på kvällskanten så fixade vi fruktsallad, mums!

Imorgon är det dagis och gym som gäller. Måste verkligen börja lägga in mer ordentlig cardio om mina få muskler ska börja synas någon gång, haha!
Mina ögon svider och jag känner mig trött som en gnu men när jag väl lagt huvud på kudde lär väl hjärnan sätta igång och så kommer det dröja yttligare ett tag innan jag kan somna.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0