Tillbaka

Måndag ännu en gång och det betyder tillbaka till vardagen.
Pappa Björn på kursen och jag hemma med monstret.
Som just nu ligger och sover i våran säng. Och jag sitter uppkrupen i soffan med en filt och kollar Ed, Edd och Eddy.

I fredags var jag med Oliver, Emma, Linus och Sanna. Björn var hemma med Nellie men jag åkte hemmifrån ganska sent så han behövde bara passa henne i en timme ca sedan skulle hon sova. Så han passade på att kolla filmer som jag inte vill se osv medans jag var borta.
Vi andra var nere på stan och kollade på när Jimmie Åkesson prata om SD och när det var slut stack vi till Corner för lite käk. Och där blev vi kvar i typ 2,5 timme innan vi drog oss vidare hem till Oliver där vi grejjade med allt möjligt innan vi runt tre tiden bestämde oss för att åka hem.
Man var skapligt trött på lördagen men de var det värt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0