Bäbisar

Okej so, nu har det gått några dagar.
Har inte riktigt haft tid och så men nu så!
Fredag: Björn fyllde år och vi tog vårt pick och pack och drog iväg till Grönt Veckoslut. Träffade många saknade lärare och en del välbekanta elevansikten. Nellie hade jätte kul och har klappat praktiskt taget alla djuren.
Vi blev där ganska länge då vi hade sällskap av Emma och Sanna. Mycket trevligt ❤️ 
Uppe i nya djurvården så hade råttorba fått 3 kullar med bäbisar för någon vecka sen. Så det kryllade av små små söta råttbebisar där!
Både jag och Björn blev helt kära och efter lite fram och tillbaka diskussioner så har vi bestämt oss för att köpa två bäbisar av skolan! Det ska bli så himmlans kul! Åh vad jag längtar.

Lördag: I lördags drog vi ner till stan en sväng. Björn hade fått ett presentkort på Kappahl från sin pappa så nya kalsonger it was!
Jag använde upp det sista på två HM presentkort och köpte tre par tunna leggings till Nellie som hon kan ha nu när det börjat bli varmt.

Och igår då? Tja inte mycket alls. Tog tag i lite disk, köpte blöjor till Nellie och tog det förbaskat lugnt. Nellie fick feber kvällen/natten mellan lördag och söndag men i söndags så mådde hon bra igen. Både Nellie och jag är hostiga och lite snuviga. Fattar inte vad det är för skit vi har fått men det verkar inte vilja gå åt något håll. Hoppas det ger sig snart. 

I morse bestämde sig Nellie för att vakna klockan 5 och inte vilja somna om. Så idag är vi alla hemma och försöker komma i balans igen. Både jag och Björn har sovit en sväng medans Nellie sovit middag. Hon sover fortfarande så nu måste vi väcka henne.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0