Låg dag..

Idag känner jag mig inte på topp.. Även fast dagen i sig har varit bra så känner jag mig lite låg..

Var på gymmet och döda mina ben och rumpa samt lite mage. Och efteråt när jag skulle byta om så smög jag fram till den stora spegeln i bara underkläder.
Dum idé.. Med den stora rena spegeln och det extremt bra ljuset som finns i omklädningsrummet så blev allt bajs.. Jag såg grotesk ut. Varenda liten bristning och cellulit syntes och råkade jag röra lite på mig så dallrade precis allt.. Just där och då kände jag för att skita i allt vad träning och bra mat heter.
Jag är aldrig riktigt den som "klagar" över min kropp och speciellt inte öppet men nu gör jag det. Jag säger verkligen inte att jag är tjock men just då kände jag mig så pluffsig.. Känns som jag har lagt på mig fett i stället för att det minskat. 

Nu ska jag sova och fundera vidare..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0