Blött

Usch, idag har det regnat större delen av dagen. Så imorse var det inte alls kul att gå till dagis. Men Nellie var glad och sprang in och satte sig i frökens knä ❤️
Idag gick jag faktiskt hem efter att ha lämnat Nellie. Kände inte för att gå fram och tillbaka till gymmet i det vädret så jag gick hem och städade istället. Diskade och damsög lägenheten för det behövdes. Skönt att vila lite också!
Men imorgon får vi pengar så imorgon tar jag bussen direkt till gymmet!

Nästa vecka på måndag ska jag på dubbelmöte på AF. Ett klockan 11 och ett klockan 1. Samt på tisdag ska jag åka och hälsa på min förhoppningsvis..kommande praktikplats. Hoppas, Hoppas!

Äntligen har monster somnat för natten och vi ligger i sängen och ska snart också släcka ner för idag.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0