Sova, varför?

Ja det tyckte Nellie inatt. Vaknade vid 23-00 tiden inatt och började prata. Försökte söva om henne
i våran säng. Funkade inte. Gav henne en flaska välling och försökte igen. Funkade knappt.
Efter mycket, mycket gung så somnade hon tillslut ♥
Och så skulle man upp tidigt för jag skulle vara vid gymmet klockan 9. Skulle egentligt gymmat
tillsammans med en kompis men tyvärr blev det inte så så jag cyklade iväg själv.
Blev ben & rumpa samt lite mage. Har börjat lägga till lite magövning i slutet av några pass.
Mest plankan och liknande.
Såkallade "Statiska magövningar" som det tydligen så vackert heter har jag fått lära mig.
Var klar lite innan tio, så cyklade hem direkt och var väl hemma runt fem i halv.
Åt lite kvarg och stekte banan pannkakor till Nellie som lunch och sen dess har vi bara tagit det lugnt.
Nellie och Björn hade precis vaknat när jag kom hem. Och för första gången på jag vet
inte hur länge så har Nellie varit i sängen och bara myst. Legat stilla och bara varit ♥
 
Idag blir det någon form av taco tallrik till middag, mums!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0