Sommaren, är du där?

Åh vilket underbart väder det har varit idag! Jätte varmt och helt enkelt ett sommar väder från morgon till kväll.
Gymmet i morse som vanligt. Ben och rumpa blev det idag. Svettigt och varmt som bara den så det var inte så "skönt" att gymma idag.
Möte på AF. Gick väl både bra och dåligt.. Har blivit av med min sius kontakt men det är bara att fortsätta kriga mot dom jävlarna!

Efter att jag hämtat Nellie på dagis och Björn kommit hem så stack jag och Emelie iväg och gick en sväng. Det var varmt och härligt. En liten paus i gräset framför vattnet och sedan fortsatte vi hemmåt. Det var jätte trevligt!

En tjej från Valstad ringde även tillbaka till mig idag och berättade när råttorna skulle vara leveransklara och vilka kön det fanns på dom vi hade tänkt oss.
Det fanns två tjejer men bara en var vit med beigea partier så vi får se vilka vi bestämmer oss för i slutändan.

Här kommer en bild på klänningen!





Kommentarer
Peggie

Snygg klänning

Svar: Tack :)
Therese Svensson

2014-05-21 @ 19:58:23
Nju

Klänningen satt ju som ett smäck! Riktigt smickrande :D

Svar: Hihi tack :D
Therese Svensson

2014-05-21 @ 21:28:41
URL: http://happydotspot.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0