Finally

Yeah, yeah nu var det ett tag sen.
Så vad har hänt sen sist?
Mjaa, inte så mycket. Nellie går på dagis, Björn är på kursen och jag är hemma... Som vanligt.
MEN nu har vi äntligen skaffat oss varsitt årskort på gymmet! Tyvärr blev det en gym på andra sidan stan men det var billgare där en det gymmet som ligger närmast oss. Men vi får det att funka! Lite segt nu med all snö dock..
Jag är på G med en praktikplats, kaaanske. Vi vet fortfarande inget säkert. Men det en liten grishållning en bit utanför Gamleby så nu håller vi tummarna!

Just nu är det helg och det är så välkommnat. På måndag kommer Oliver och gänget hit (haha did you get it?) ich då ska vi mysa med mat, film och massa skratt ❤️ 
Monster ligger och sover middag nu och jag och mannen sitter nedkrupna i soffan. När Nellie vaknat sen så måste vi bort till Maxi och handla lite. Egentligen känner jag inte alls för att gå ut men det är bara att klä på sig och tuffa iväg. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0