Tråååååkigt

Hopp då var man ensam hemma nu då..
Lämnade Nellie på dagis klockan 9 och hon vart jätte ledsen när jag gick! Fy det känns så jäkla hemskt..
Får hoppas att allt har gått bra sen när jag kommer och hämtar henne! ♥
 
Igår så passade jag på att städa lite här hemma medans jag ändå hade tid för mig själv.
Så vi får se vad jag hittar på idag. Jag tänkte att jag skulle ut och i skogen och se om jag kunde hitta några
blåbär men sen vart jag så seg så jag orkade inte.
Kanske gör det idag då om jag inte kommer på något bättre, haha!
 
Imorgon får vi alla fall pengar igen, eller aa barnbidraget så då ska jag och Nellie ner till stan och
luncha ihop med Björn ♥
Och sedan ska vi köpa ett par regn/överdragsbyxor till Nellie. Eftersom Nellie inte går än så blir det
ju att hon kryper i gräset på dagis och oftast på morgon innan gräset har hunnit torka.
Så då kände vi att det kanske skulle vara bra att ha så slipper hennes kläder bli så blöta.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0