PW på morgonen!

Blev en timmes PW ner till stan imorse efter att vi lämnat Nellie på dagis.
Vid tio skulle nämligen Björn möta en från AF så skulle dom gå och kolla in någon kurs grej. Så på måndag börjar han två veckors "kolla-ifall-jag-vill-göra-detta-grej" haha bra namn va?
Nä men man går där två veckor och pratar och kollar på kurserna samt gör upp en handlingsplan. Och sen när dom där två veckorna är slut så får man bestämma om man vill börja kursen eller om det inte var något för än.
 
Så medans han var där så tänkte jag gå på stan och kolla men när jag gick in på Västerport så hittade jag mormor där så vi satte oss på en bänk och pratade lite istället! Igår opererade hon sitt öga för gråstarr. Det hade gått jätte bra och det syntes knappt att hon hade gjort en op.
När Björn var klar gick vi till Donken och tog oss varsin glass och vilade oss lite innan vi drog oss upp och traskade hem.
Så nu när vi har varit hemma så har vi hunnit plocka upp efter monstret ❤ Och diskat och så.
Och vid två hämtar vi Nellie och sedan är det fredags mys som gäller! ❤
 



 


Kommentarer
anna

Så otroligt söt dotter du har! Det är min högsta önskan att få en dotter!

Svar: Tack! Ja det är verkligen hur roligt som helst! :)
Therese Svensson

2013-09-28 @ 08:08:38
URL: http://shettisblasen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0