Produktiv dag!

Ska försöka i alla fall.. Var mitt uppe i en lite med grundlig städning av vårat sovrum men jag fick avbryta det
då Nellie behövde sova en stund ♥
Håller på att tvätta våra sängkläder just nu och när Nellie har sovit klart ska jag tvätta vårat lakan också.
Det blev inget inlägg igår, det hanns inte med faktiskt. Mamma kom tidigt på morgon
och skjutsa oss till förskolan och följde med in och "visade upp sig" eftersom att hon kanske
kommer behöva hämta Nellie på dagis någongång så känns det bra att personalen vet hur mamma ser ut.
Som vanligt gick vi iväg en timme medans barnen var ute och lekte. Men igår satte vi oss
i personalrummet istället. Det hade gått jätte bra denna gång och hon hade inte gråtit något alls!
Känns jätte skönt för mig och när vi kom tillbaka var det dags för lunch. Nellie åt jätte bra och
vid klockan 12 hade vi lyckats få henne att somna. Denna gång sov hon nästan lika länge!
En och en halv timma blev det denna gång. Så när hon vaknat packade vi ihop och gick hem.
 
Väl hemma så lagade jag lite tidig middag och sen gick vi en sväng till Ica och handlade lite fredagsmys!
Så när Nellie hade somnat för natten vilket fick bli vid ca halv sju så mös vi ner oss i soffan och
kollade på Ace Ventura - Pet Detective.
Sedan gick vi också och la oss trots att klockan bara var strax efter nio, haha!
 
Och idag som sagt ska vi försöka städa och tvätta en del. Och kanske dra ut en sväng, vi får se!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0