Oh no!

Jag bröt båda mina tumnaglar förut!
Jag skulle plocka ur Nellie ur bilstolen och så när jag skulle trycka ner knappen till hennes sele så slant jag med tummarna så jag slog av båda naglarna!
Så nu är dom jätte kort! Känns så tråkigt då dom hade blivit så långa. Men men tur att mina naglar växer rätt snabbt.

Igår hade vi besök av fina och saknade vänner! Vi åt tacos och kollade på The Purge. Hade det allmänt trevligt ❤
Idag var det dags för dagis igen men idag kunde Björn följa med då han hade hemma plugg idag. Hon vart jätte ledsen när vi gick men det hade gått över fort sa dom ❤
Medans Nellie var på dagis så drog vi ner till stan så jag kunde fixa lite med AF. Och sedan gick vi på stan en sväng!
Köpte en jätte fin kofta till Nellie! Kan visa sen. Och så köpte jag en klänning till Halloween men den var rätt fin så jag kanske sparar den och har på mig den till kommande sommar!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0