Lördag 7/9-13

Då var det kväll igen. Björn försöker lägga Nellie, igen..
Vet inte vad som hände. Vi hade lagt henne och hon hade sovit i mer än en timme och när vi står
i köket och ska ta oss något att äta hör vi hur hon börjar gråta. Så Björn springer in och försöker trösta henne
men hon är ganska uppriven men efter att hon kommit till mig och tittat lite på Babblarna
så blir det bättre. Blöjan hade även hamnat på sne så det hade kommit kiss i sängen..
Så nu fick hon en portion gröt så vi får se om hon kan somna om men det låter som det i alla fall ♥
 
Det blev i alla fall en ordentlig städdag idag!
Tvättade våra sängkläder + Björns kuddar. Bytte lakan i Nellies säng.
Har nu försökt att tvätta hela Nellies matta i badkaret med lite tvättmedel så den hänger ute på balkongen nu.
Hoppas att den luktar lite trevligare efter det!
Sedan har jag damsugit och torkat av den flesta byråerna och skrivbordet mm.
 
Har tänkt att vi ska lägga in en madrass i Nellies rum så ska vi försöka låte henne sova middag därinne.
Idag pratade vi lite smått om när vi ska pröva att byta rum.. Men jag vet inte...
Jag trivs med att ha Nellie i vårat rum. Det är bekvämt och det känns tryggt.
Men det är snarare en sömn fråga. Jag undrar om hon skulle sova bättre helt ostört? Hmm vi får se hur vi gör.
Snart ska vi också gå och lägga oss. Min rygg är helt paj efter allt städande!
 
 


Kommentarer
Annie

Vilken fin header du har gjort!:))<3

Svar: haha tack vad söt du är! <3 Satt halva dagen igår och grejade med koder och allt xd Men nu så,nu ser det ganska bra ut :p
Therese Svensson

2013-09-07 @ 21:39:55
URL: http://annieswahn.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0