Inställt möte

En tjej från soc ringde i morse och sa att  våran handläggare hade blivit sjuk så det blev inget möte idag..
Och imorse när vi lämnade Nellie vart hon jätte ledsen.. Så vi smet iväg när hon inte såg oss så att hon inte skulle bli så ledsen. Men när vi kom och häntade henne vid två så hade det gått jätte bra hela dagen! ❤
Hon hade precis vaknat och ätit lite när vi kom. Mamma slutade vid två så fick skjuts upp till Ica så vi kunde köpa mjölk så fick hon sig en kopp kaffe innan hon åkte hem.

Så medans Nellie var på dagis så gick jag och Björn hem och la oss i sängen, haha! Nellie vaknade vid tjugo över sex i morse så jag var rätt trött. Det var att skönt att bara ligga och hålla om varandra och bara vara. Händer ju inte allt för ofta nu för tiden.

Tänkte även slänga upp en bild på mina naglar. Den 21/7 så bestämde jag mig för att sluta bita på naglarna föralltid!
Idag är det den 17/9 så nästan två månader har det gått sen jag slutade och såhär ser min naglar ut då och NU!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0