12/9-13

Vad har hänt idag?
Vinkade av Nellie på dagis vid 9. Gick jätte bra! 
Sedan fick vi skjuts ner till stan av Mamma som ändå skulle åt det hållet.
Eftersom allt var stängt så tog vi oss en fika på Mejeriet i väntan. Satt där inne och mös ett tag innan vi drog oss bort till AF. Hade ett bra möte där med världens bästa snubbe!
När det var klart, tog ca en timme, så gick vi på stan en sväng.
Hittade MASSA kläder som jag vill ha till Nellie! Åh! När jag får pengar hoppas jag att dom finns kvar i hennes storlek! 

Sedan gick vi hem för att sedan hämta Nellie! Idag fick faktiskt Björn hämta henne själv för jag orkade verkligen inte gå mer idag! Hade jätte ont i fötterna efter att ha gått i kängorna halva dagen.

Har även kommit på vad jag ska vara på halloween!  Men det får ni inte veta! Det får bli en hemlis tills den 26 Oktober då vi är bjudna på halloween party!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0