Söndags pyssel

Idag har vi städat lite mera och jag har kört tre maskiner med tvätt, varit iväg och handlat, lagat mat OCH hunnit med ett bad! De ni, haha!
 
Igår så flyttade vi in Nellie säng i hennes rum så inatt fick hon sova där.
Det tog ett tag innan hon somnade men tillslut så somnade hon och vaknade inte förens efter 2 då hon fick lite välling och sedan fick hon sova mellan oss. Så inatt har man sovit rätt dåligt, haha!
Eftersom att Nellie är så pass rörlig när hon sover så är det inte jätte mysigt att ha henne i sängen faktisk.
Så imorse vaknade jag av att en liten tjej låg och sparkade mig i ryggen..
Så jag hoppas det går bättre inatt. Och eftersom att spjälsängen nu är borta från vårat rum så har vi
nu kunnat ställa in skrivbordet här. Det blev rätt bra men jag skulle verkligen vilja ha ett större sovrum..
 
Imorgon är det måndag och det betyder ny vecka med nya tag!
Denna vecka har väl inte varit super bra kost mässigt MEN iställer har man hunnit med att läsa på lite och kommit till insikt med vissa saker. Så nu hoppas jag på en bättre vecka med träning tisdag,onsdag och torsdag!
Och på fredag har jag möte på AF igen och då kommer jag förhoppningsvis veta  hur det blir med praktik!
 
Btw; När vi var på Maxi förut så gick jag förbi glassdisken och hittade...my addiction!
GB SANDWICH PEPPARKAKA!
Denna glass åt jag som en galning förr förra året tror jag det var och den är såååå god!
Såå, jag var tvungen att köpa en, haha!
Detta kommer LÄTT bli en av dom svåraste sakerna att hålla sig borta ifrån!
Har även kollat runt lite på julgodis och bestämt mig för att iår ska jag försöka mig på att göra tryfflar.
Vanliga choklad och kanske apelsin/choklad.
 
 
 


Kommentarer
johanna

Vilket vackert barn du har <3

Svar: Tack Johanna <3
Therese Svensson

2013-10-20 @ 21:41:09
URL: http://nattstad.se/%20johannamalmehed


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0