Monday morning

Och så var det måndag igen.
Började väl inte sådär super bra men den blev bättre under dagen och avslutades mindre bra igen..
I ca 3-4 dagar nu så har Nellie varit väldigt grinig och gråter nästan hela tiden.
Vi tror att det är kindtänderna som på riktigt är påväg nu! Och det gör ju förstås ont.. ♥
Det ända som duger är att sitta vid datan och titta på Babblarna och Hoopla Kidz.
Hon äter bra i alla fall så det är jag väldigt tacksam för. Får se hur det går på dagis imorrn bara.
Känns taskigt att säga det men när helgen har varit så intensiv med hennes skrikande och gråtande så känns det lite skönt att få några timmar själv imorrn.
Ska passa på att städa och ta ett bad.
 
Idag blev det en dag tillsammans med Emelie ♥
Vid tio tiden möttes vi upp och gick till stan. Emelie köpte lite hårfärg och smink och sedan bjöd
hon på Ginger. Tack!
Träffade Björn en snabbis innan vi drog oss hemmåt. Nellie somnade i vagnen när vi var
halvvägs hemma så vi gick hem till Emelie och satt ute i trädgården och pratade medans Nellie sov i vagnen.
När hon vaknat gick vi in till Emelie så vi kunde byta blöja och ge Nellie lite mat.
Sedan kom Björn så vi kunde gå hem tillsammans ♥
 
Sen vi kom hem har det nästan bara varit skrik och gråt från Nellies sida..Usch det är så jobbigt
att känna sig så maktlös.. Samtidigt som det är ganska frustrerande och nu sitter man här med huvudvärk.
Men kunde jag ta hennes smärta så skulle jag göra det på en gång!
 
Fick en ganska roligt kommentar på mitt bio inlägg av någon tjej som jag gissar på är runt 13-14? år.
Visste dock inte om jag skulle skratta eller gråta, haha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0