minresaräknas

Åh ligger i sängen under täcket och känner hur varje muskel i kroppen svider.
Men det är det värt!
Idag körde jag armar/bröst. Eftersom att vi inte har några hantlar så fyllde jag upp två gamla vitaminwell flaskor med vatten och använde som hantlar.
Det funkade faktiskt väldigt bra. Okej visst dom väger typ vara ett halvt kilo var MEN eftersom att jag är väldigt otränad i armarna så blev det rätt tungt efter ett tag. Skrev ihop ett litet tränings schema igår som jag tänkt köra på i ca 2 månader.
Jag har ca 7 övningar som jag kör 3x15
Alltså 15 reputioner 3 gånger. 

Igår var vi ju på bio!
Filmen var helt okej. Inte sådär jätte mega bra men jag hoppade till några gånger. Så den var helt klart värt pengarna.
Idag är det sånt där typiskt höstväder. Regn och rusk. Så imorse fick jag faktiskt skjuts av Mamma till dagis.
Jag älskar dig Mamma ❤ 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0