Lördag i all ära

Idag är det bara en vecka kvar till vi ska iväg på Halloween party och jag är så taggad!
Men idag är det bara en helt vanlig lördag som började med "sovmorgon" till klockan 8 och en god frukost bestående av en kopp varm egengjord choklad och en skål med vanil kvarg!
Hur gott som helst ❤

Sedan har vi roat oss med att diska samt städa och plockat undan.
Skönt att göra det på en lördag så man slipper det på söndagen då man redan har söndagsångest haha!

I alla fall så gick mötet på AF jätte bra!
Ingenting är bestämt än men dom var positiva till att ha mig som praktikant där. Så nästa vecka på fredag kommer jag förhoppningsvis veta 100% säkert hur det blir.
Det tråkigaste med detta är väl att Nellie kommer behöva vara längre på dagis..
Jag tycker ju egentligen att det räcker som det är men men vad ska man göra.. Jag måste ju ha en praktikplats.

Ikväll blir det morötter och dipp!
Och kaaaanske ska vi flytta in Nellie till hennes rum idag..
Jag vet inte riktigt om jag är redo än haha!
Kommer kännas så skumt men samtidigt, om det får henne att sova bättre så blir det ju bättre för hela familjen.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0