Blåsig tisdag

Ja oj vilken storm det var inatt!
Haha nja okej visst det blåste en hel del inatt men här har det inte hänt mer än att våran cykel hade blåst omkull.

Idag har det varit ganska fint väder och lite halvblåsigt.
Kom några regndroppar på eftermiddagen också.
Idag gick det jätte bra att lämna Nellie!
Hon bara sprang rakt in på avledningen och ville åka rutschkana, haha.
Hon hade sovit och ätit bra så båda mamma och och dotter är nöjda.
När jag kom hem så satt jag vid datan en stund, åt lite frukost och sedan la jag mig och sov en stund faktiskt.
Haha känner mig inte riktigt hundra % repad sen i lördags, eller så är det för att vi har ändrat om till vintertid.
När Björn kom hem drog vi en sväng till Maxi för att handla lite blöjor och nässpray! 
Idag blev det Tunnbrödsrulle med Sojashoritzo och rostad lök till middag.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0