Time is changing

Och så var det lördag kväll.
Nellie har nyss somnat för natten. Hoppas hon kommer kunna sova bra inatt. Mitt lilla hjärta ♥
 
Idag har det inte hänt alltför mycket. Vi har mest tagit det lugnt förutom att vi (Björn) har slipat alla tapetskarvar
i Nellies rum så på måndag åker tapeterna upp!
Sedan var vi en sväng till Ica. Jag vart jätte sugen på att göra pumpapaj men när vi kom till Ica så hade dom
tagit bort alla pumpor.. Lite ledsen blev jag då så istället så plockade jag ihop lite ingredienser till Cake Pops!
Så jag slängde ihop en sats (haha) när jag kom hem. Och goda blev dom också!
 
Är också väldigt sugen på att färga håret rött igen!
Hade det för jaaa 2? 2,5 år sen? Men vi får se..haha!
 
 
 
 
 
 
 
 
Vänner kommer
Vänner går
Men bara dom bästa består
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0