D-vitamin

Idag drog jag en sväng till stan för att sola med Annie! <3
Blev ca 17-18 minuter i solariet och det vad så skönt! Hade lätt kunnat ligga där typ tjugo minuter till, haha!
Sedan drog vi en sväng på stan innan vi drog upp till lägenheten så att hon kunde packa ner sina saker eftersom hon skulle åka hem. Sedan tog jag bussen hem till mins älsklingar där jag blev mött i dörren av dom <3

En så länge fungerar det bra med telefonen men det finns några saker jag stör mig på.. Men men man vänjer väl sig snart.
Nellie har fått tillbaka sina gardiner i rummet nu i alla fall. Hon har även börjat vägra att bli matad! Så nu är det bara äta själv som gäller! Men det är roligt att hon blir mer och mer självständig. Hon har utvecklats så otroligt mycket sen hon började på dagis och det är så roligt och få vara med och se det!

Imorgon är det lördag så då ska vi passa på och njuta av varandra extra mycket. Kanske går ut en sväng på gården på förmiddagen också.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0