Förbud

Idag är det onsdag och det kommer bli en lång onsdag!
Vaknade vid 8 imorse av att dom höll på och greja utanför.. Vad jag fattat det som så håller dom
på att lägga nya stenplattor och fixa till utegården till dagiset.
I alla fall så kommer Mamma hit efter jobbet och ska hålla mig lite sällskap
för att Björn ska åka iväg till Gamleby och öva lite inför hans spelningar i sommar.
Så då skulle jag bli ensam ända fram tills sent ikväll, 8-9 någon gång. Som tur är så kommer ju då Mamma!
 
Efter mycket gnäll, gråt och frustration fick jag tillslut Nellie att somna..
Hon har börjat sova jätte dåligt på dagarna. Hon är trött men kan verkligen inte komma till ro
utan måste hela tiden fara omkring. Hmm, jaja jag är nöjd så länge hon sover på nätterna och det gör hon ju faktiskt.
Juste! För ett tag sedan så beställde vi hem protein pulver från gymgrossisten och det dröjde lite extra
innan vi fick paketet så igår fick Björn ett mess från dom där det stod att som plåster på såren
för att vi fick vänta så fick vi 150:- i presentkort av dom att handla för!
Så beställde en hel låda med proteinbars (15 st)
Och då fick vi 2 st till på köpet, haha! Hel shysst!
Och på tal och gym och dylikt så har jag precis kört ett litet magpass här hemma. Man får ju passa på när ungen sover! Får se om det kommer kännas något i morgon. Svettig blev jag i alla fall!
 
I helgen ska vi hem till Mamma och Pappa och fira Björn lite grann.
Dock blir det ingen tårta för våran del för vi har bestämt oss för att köra ett litet godis/skräpmat/läsk förbud
fram till den 15:de!
Får se om vi kan hålla det då?
 
Min älskade sötnos blir hela 9 månader på söndag! :o


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0