Solig onsdag!

Åh vilken härlig dag det har varit!
ca 5+ grader ute så man till och med har kunnat gå utan jacka, sånt tycker vi om!
 
Imorse så åkte vi buss ner till stan och tog oss en fika på Frunchlådan. Helt okej..dock lite tarftligt
med vegetariska alternativ..som vanligt!
En ostfralla för 20kr var det ända dom hade..
I alla fall sedan traskade vi iväg till BVC. Satt och lekte lite innan det var våran tur.
Våran jävla termos som vi har hett vatten i hade även på något mystiskt sätt skruvat upp sig
och läckt ut i hela väskan..lagom glad jag blev då liksom..!
Som tur var så låg en av Nellies blöjor i botten på skötväskan och liksom sög upp det mesta av vattnet
så inget annat hade blivit blött typ.
Läkar kontrollen gick bra. Fanns inget att anmärka, skönt det!
Nu väger hon 8030gram och är 68,5 cm lång ♥
 
Sedan åkte vi buss hem. Jag hoppas av bussen och gick hem och Björn åkte vidare till praktiken.
Väl hemma drog jag ett mess till Annie och sa att hon kunde komma över.
Gav Nellie lite mat och sen gick vi iväg. Först till Maxi och sen vidare bort till Dollarstore.
Sen gick vi hem och runt tio över fyra blev hon hämtad av Henke. Men det var mycket trevligt att ses! ♥
Kort därefter kom Björn hem. Så nu ska vi väl ta något att äta och sen bara slappa.
Jag är skit trött efter att ha varit vaken sen 7 imorse..Kanske tar mig ett bad ikväll, vi får se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0