Morgonstund

Ligger i sängen och njuter av att Nellie sover bredvid mig.
Trodde aldrig hon skulle somna om men tillslut så..

Efter inlägget igår har det inte hänt jätte mycket. Jag trodde nästan att fler av mina närstående skulle säga något...
Vissa människor vet jag inte riktigt vad jag ska kalla..? Vänner eller bekanta?
Vänner för mig är någon man träffar då och då, där både hör av sig någon gång ibland för att kolla hur det är med en, någon man kan berätta allt för utan att bli dömd, någon man kan lita på/någon som känner att den kan lita/berätta allt för en och slutligen: någon som accepterar en för den man är!
Det är en äkta vän för mig. En bekant är väl hälften av det där + att allt sker mycket mer sällan och liknande.

Idag är det i alla fall måndag.. Usch, ville inte alls att Björn skulle gå iväg i morse! Fast det vill jag ju aldrig..
Klart.se står det att det ska vara soligt ute. Får hoppas att de är det så man kanske vill gå ut en sväng!



Kommentarer
Annie

Hoppas du vet att jag alltid kommer vara din vän vad som än händer! <3

Svar: Självklart! <3
Therese Svensson

2013-02-25 @ 10:24:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0