26 Februari

Åh solen skiner ute och jag är faktiskt lite pepp på att gå ut!
Tror jag ska ta mig en sväng till Rusta och kolla in tapeter. Såg att dom hade lite rea!
 
Känner mig förövrigt ganska glad. Hade varit skönt om det kunde bli vår någon gång så
man kan vara ute mer utan att frysa ihjäl!
Längtar verkligen efter sommaren och VÄRMEN!
Samtidigt så längtar jag inte..vill ju gärna hinna komma iform innan sommaren så man slipper
hasa omkring i mjukisar iår igen, haha!
Nä men jag vill verkligen komma tillbaka i form..Det är bara det att jag aldrig kommer till
skott med det hela..Jag äter väl hyffsat bra men det där med att röra på sig, haha det är så tråkigt att
göra allt själv!
Liksom är jag själv får jag det aldrig gjort, och när Björn kommer hem så är det alltid mörkt ute och då
är jag oftast inte pepp längre.
Men men någon dag ska jag väl ta mig i kragen på allvar!
 
Jag har än så länge bara ett mål i mitt liv just nu...
Och det målet ser ut såhär!
 


Kommentarer
ronja

Du får tänka på att Nellie behöver få frisk luft och ser roliga saker ute :) Det kanske blir en anledning till att gå lite promenader.

Svar: Mjo jag vet ju att hon behöver det men tyvärr räcker inte det, konstigt nog...Men nu när solen börjar titta fram så blir jag mer pepp på att gå ut :D
Therese Svensson

2013-02-26 @ 17:01:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0