Vi går mot ljusare tider

Då var det kväll och vi har precis lagt Nellie för natten. Och helt ärligt känner nästan jag också för att lägga mig..
Är snorig som bara den och känner mig mysko i halsen. Igår kväll tog jag faktisk en skvätt hostmedicin
just för morfinets skull.. När jag är sjuk så får jag väldigt mycket salivutsöndring så jag går omkring
och sväljer massa saliv heeela tiden, tills jag tillslut mår illa. Jag var påväg åt det hållet igår kväll och jag kände bara - nä ää ja måste få min sömn för att orka vara en mamma och sambo. Så en Zyx att bedöva halsen
med och lite morfin för att kunna somna så tog det faktiskt inte lång tid innan jag låg däckad.
Men det var skönt att få sova ordentligt. Det gör ändå så pass mycket för kroppen.
 
I alla fall. Idag var vi ner till stan (som alla andra dagar denna vecka) för att Björn skulle träffa sin handläggare.
Och som även kommer bli min handläggare efter Nellies inskolning. Så idag skrev hon in mig och jag
fick med mig ett bekräftelse papper som jag kan lämna till soc.
Efter mötet så gick vi till Kappahl och köpte ett par byxor och fyra par strumpor åt Nellie.
Nellie fick nämligen ett presentkort där - ifrån sin farfar i födelsedagspresent.
 
Nu är det bara 5 dagar kvar tills Nellie skolas in och vi har allt fixat! Vilket känns jätte skönt.
Men jag är ändå lite nervös.. Jag tror Nellie kommer trivas jätte bra då hon är väldigt framåt och social av sig.
Och i dagsläget känner jag mig väldigt lung med allt men när det väl kommer till kritan antar jag att jag kommer stå
där dakom ett hörn och gråta, haha!
Men det ska bli lite skönt samtidigt. Hon har så mycket energi i kroppen och älskar att leka.
Och jag kan göra andra saker utan att hela tiden behöva ha koll när hon fick mat senast eller vart jag kan byta blöja.
 
Här kommer lite bilder från min Instagram
- stjarnmamma
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0