Jaja..

Alltså aa..blogga vare ja.. Ehm, det var ett tag sen ja.. Och detta kommer säkert bara bli ett sånt där "det-här-gör-jag-nu" inlägg och sen kommer det inte komma något mer förens ett år senare..typ.
Nä men okej jag ska väl försöka lite grann då. Okej men jag kan ju börja med att lista upp lite vad som har hänt och vad som händer i våra liv just nu!
- Nellie fyller 1 år imorgon!!
- Den 3/9 börjar Nellie på förskola
- Jag ska snart skriva in mig på AF och hoppas på att få en sysselsättning som jag gillar #nervössombarafan
- Vi har varit i Gävle i en vecka.
- Jag har fyllt 20 år.
- Nellie ställer sig upp och går runt saker (samtidigt som hon håller i sig alltså)
- Vi kör fortfarande på PF och det funkar bra. Vi tränar ingenting just nu men promenerar väldigt mycket.
- Både jag och Björn har lärt oss The Cupsong.

Kan inte komma på något mer just nu.
I alla fall så känner jag att kommer jag fortsätta blogga kommer det bli mycket åsiktsinlägg! Det finns så mycket att "spotta ut" och aa.. Det är ju min blogg så what a heck liksom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0