VÅR!

Vågar man verkligen säga att det är vår på riktigt nu?
Jag hoppas det! För det känns verkligen som att den är här nu!
 
Igår kväll kom febern igen..men idag har jag varit feber fri! Dock väldigt snorig och seg.
Nellie blir bara bättre och bättre som tur är!
Blev en liten sväng på stan och Dollarstore idag.
Jag, Mamma och Björn + Nellie var tvungna att dra till Telia butiken för att fixa lite med vårat mobila bredband.
Som slutada med att vi skaffade oss fast bredband! Så nu hoppas vi att det kommer gå lite fortare.
Efter det drog vi en fika på Samhall och sen en sväng in på Dollarstore och kolla innan vi
begav oss hem. Det var skönt att komma ut lite i det fina vädret. Dock har jag så jävla
ont i munnen..har en jätte står blåsa på läppen och en sån där "plupp" grej på tungan som typ har blivit
stor och gör helt ont..tror det har med förkyldningen att göra..
 
Blev inge Just Dance igår då febern som sagt kom..kände mig ganska dålig men just nu är jag
ganska pigg! Så jag hoppas att det håller i sig.
Om exakt en vecka ska vi till Nellies förskola för någon informations-kväll. Hoppas det blir bra!
 

Värsta söta bilden på Björn och Nellie ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0