Sweat baby, sweat!

Sitter här alldeles nyduschad och fräsch!
Tog mig ett pass på Wii1 + ett styrkepass på det. Då var det väldigt skönt med en snabb dusch
efteråt, när svetten rinner ner i ögonen på en.
Nellie fick också ta en snabb dusch då hon total skitit ner sig..roligt att veta va? ;)
Stackarn hade bajs ända upp i nacken! ♥
 
Mamma kom efter hon slutat jobbet så tog vi oss en promenad upp till Maxi för en fika.
Jag syndade och tog en bit chokladtårta..MEN jag tog ju alla fall en Loka till det istället för cola!
+ att jag har ju dansat av mig den nu, haha!
Sen drog vi hem igen och satt och bara var. Lekte med Nellie och satt och pratade.
Mamma drog hem vid fyra någongång och då började jag göra mat. Och Björn kom hem strax efter det.
Åt lite mat tillsammans och sen har vi tagit det lite lugnt fram tills jag drog igång Wii1.
 
Nu sitter vi bara och tar det lugnt. Lyssnar på musik och chillar.
Ska lägga oss för natten snart. Ska bli riktigt skönt! Känner hur träningsvärken börjar smyga sig på!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0