Sjuklingar

Blöh Björn blev lite små förkyld förra veckan och lyckades smitta Nellie som har haft massa feber, hosta och varit snorig. Nu är det lite bättre men då har jag blivit sjuk istället!
Jaja hellre att jag är sjuk än Nellie.
Har ätit både glass och kladdkaka idag..svårt att stå emot när man tycker synd om sig själv, haha!
Men ska försöka trotsa min feber och köra några låtar på Wii1.
Får se hur slut jag blir..

Idag har Mamma och Jag varit på stan och jag har handlat massa kläder till Nellie. Det behövdes verkligen.. hon växer så det knakar!
Vi åt på Kina. Jag var inte jätte hungrig så jag åt bara lite grann *klapp på axeln*
Träffade en gamal klasskompis som praktiserar på Djurmagazinet också!
Mycket trevligt!

Katterna njuter av solen i alla fall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0