Pizza..

Hm, insåg hur dåligt vi hade det med mat hemma igår. Och klockan var sent när vi kom hem från
förskolan så..
Vi ringde och beställde pizza från Victoria..
Jaja jag kan inte ens komma ihåg när vi åt pizza sist? Så jag antar att det var lite okej i alla fall.
Men idag kommer Mamma en sväng så då ska vi åka och handla! Jippi!
 
Förövrigt gick det bra på förskolan. Det är jätte fin miljö där ute i Gertrudsvik och dom verkar vara flexibla
och bra. Inskolning börjar tisdag vecka 32 och för oss som det är första gången vi inskolar så kommer
vi få vara med i 2 veckor. Det känns jätte skönt!
Sen kommer Nellie gå där tisdag, onsdag och torsdagar från 9-2. Om inget annat ändras och
det känns helt okej för mig!
 
Idag regnar det och jag tycker det är helt underbart! Faktiskt! Ingen ironi!
Våren tar för sig med stora steg och det blir varmare för varje dag.
Vi får se, men om jag känner mig på humör så kanske jag sticker iväg till TR och fixar ett gymkort!
(neeej jag har inte gjort det än..)
Och kanske passar på att sola lite solarium!
Har ju alla fall varit duktig och tränat med Wii1 här hemma + gjort lite styrke övningar.
 
Mina tankar kring flytt har börjat svacka igen..
Just nu känner jag faktiskt för att bo kvar här..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0