Ny vecka

Mjaha då var det måndag och ny vecka!
Nellie sov hela natten - tack o lov.. Vaknade när Björn gick upp så han hann byta blöja och ge mat!
Snacka om lyx man har. Efter det trodde jag aldrig ungen skulle somna om jag sket totalt i henne och
kollade runt på mobilen istället. BOOM två sekunder senare sover ungen! Men tror ni jag är trött och
känner för att somna om då? Nää...
Nellie sov till efter tio så idag blev det en sen frukost. Gjorde äggröra till frukost och Nellie fick gröt.
 
Sen var det race i gåstolen som gällde. Fram och tillbaka, fram och tillbaka..
Jag hann knappt sitta ner i en sekund inna det var dags att vända på stolen!
Efter två kom Mamma och vi tog det lite lugnt. Väntade på att Björn skulle komma hem och då stack
vi iväg och handlade. Eller aa jag handlade!
 
Just nu sover Nellie så jag funderar på att gosa in mig hos Björn och bara chilla.
Kanske äta dom sista ostbollarna..? fast Björn sa att vi skulle vänta till lördag.. *sadface*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0