Motion och fusk..

Torsdag idag, vilket betyder att det är fredag i morgon! JIPPI!
Eftersom Nellie inte tänkte sova i sin säng vid lunch så blev en PW. Tog samma runda
som jag och Björn gick i söndags. Den ligger runt 7km - gick det på en timme ca.
Sen efter två kom Mamma till mig. Satt och pratade lite och väntade på att Björn skulle komma hem.
När han kom hem strax efter 4 drog vi ner till stan för att käka och Björn skulle sätta in pengar på banken.
Men faktiskt! Jag orkade bara äta två små slicer av pizzan och dricka typ halva flaskan med cola
sen var jag mätt! Så Mamma fick äta upp resten, haha ♥
 
Åkte och köpte en cykelpump på Biltema, handlade lite mjölk och yoghurt och sen drog vi hem.
Bara tagit det lungt. Men tillslut tog jag mig faktiskt i kragen och körde ett pass på Wii1.
Blev ca 20 min men det är ju alltid något! Så efter det belönade jag mig med iskallt vatten och ett bad.
 
Snart ska vi lägga oss för vi la oss rätt sent igår.
Ha det gött!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0