Mätt och Belåten

ÅH jag och Björn tog oss en prommis till Maxi och till Doc Morris (Apoteket) för att se om det hade öppnat.
Och vilken tur vi hade! Så då kunde vi köpa Nezeril Nässpray för 7 månader upp till 2 år till Nellie.
Innan har vi ju bara kört med Renässans näsdroppar men nu hjälpte inte ens dom. Så då kände jag
att vi kanske skulle testa något annat. För inatt har hon vaknat nästan en gång i timmen
och bara gallskrikigt, troligtvis för att hon är så täppt i näsan. Stackare ♥
Men då fick ju i alla fall komma ut en sväng och sen passade vi på att handla lite på Maxi.
Vi skulle egentligen käkat Wrapps idag men såg vi hur dom hade fyllt på i salladsbaren så vi köpte sallad ist!
Så nu har vi precis ätit så nu ska vi bara låta maten smälta lite. Sen blir det väl nåt pass på Wii1.
Jag lyckades (trots att jag hade feber..) köra ett 10min pass igår samt några vanliga låtar!
Lite stolt ändå..jag menar trots att jag är lite små sjuk. MEN idag känner jag mig sjukt mycket piggare
så jag tror att det är påväg att vända!
 
Juste! Annie kom hit en sväng efter hon hade varit på AF och gått en vända på stan.
Så vi satt och pratade lite. Hade lite "kvalle"time liksom, haha!

Sålänge får ni en bild från Julafton!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0