Måndag & Workout

Jaha jag började med att inleda min morgon med näsblod..
Tog väl ca 10min innan det ville ge sig helt och hållet. Fick lite ont i huvudet och kände mig lite
dålig efteråt. TUR att Björn inte hade gått till jobbet när jag fick det! Så idag var han hemma
för vi ville vara på den säkra sidan, ifall det skulle komma igen eller om jag skulle bli dålig.
 
Vid 12 snåret när Mamma slutat jobbet kom hon hit och vi åkte direkt iväg för att hämta ett litet katträd!
Det var en tjej som hade lagt upp en annons på en köp & sälj sida på FB att den skänktes
mot avhämtning så jag tog den direkt! Perfekt att ha ute på balkongen men än så länge står den inne.
Mamma stannade kvar på en fika och pratstund sen var hon tvungena att åka hem.
Men hon kommer igen imorgon! Jippi!
 
Efter lunch tog jag mig ett 25min pass på Wii1. Kände dock att jag inte var på topp..
Var knappt så att jag orkade igenom hela passet och så mådde jag lite illa efteråt.
Men jag tror att det var för att jag inte fick i mig någon ordentlig lunch innan!
Men det var skönt att få ha det gjort dock. Har blivit väldigt sugen på att ut och jogga/springa också.
Hm får se vad det blir för väder imorrn!
 
Till middag blev det: Pyttipanna med ägg!
Enkelt och gott.
Både jag och Nellie har tagit oss varsitt bad så nu ligger hon och sover för natten ♥
Jag ska bara ställa in dom färdigkokta äggen i kylen, ta en sista koll på datan och sedan ska vi
också gå och lägga oss.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0