Jag vet inte..

Blöh, jag kan verkligen inte släppa det här med flytt/lägenheter och drömmar!
Det går inte..jag vet inte om jag vill flytta från Västervik, jag vill flytta till större och få ha något som är MITT!
Så att jag kan fixa det precis så som JAG vill ha det!
Men allt är så suddig och känns så far away liksom..
Jaja nog om det!
 
Har varit en lugn dag. Vädret har inte varit det bästa men framåt eftermiddagen blev det bättre.
Mamma var här en sväng efter jobbet och så åkte vi och handla tillsammans när Björn kommit hem.
Blev bara lite små grejer som bröd och så.
Idag blev det sallad till middag! ÅH så gott det var! Skulle kunna leva på sallad typ, haha!
Och nu för en liten stund sen så körde jag ett styrkepass och Björn tog ett 25min pass på Wii1.
Nellie ligger och sover just nu men hon kommer säkert vakna snart. Vilket iofs är bra då det är lite för tidigt
för att somna för natten ♥
 
Känner mig allmänt ledsen och vilsen..
Blir nog tidigt i sängen ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0