Im stuck

Alltså jag önskar man kunde stänga av hjärnan och alla tankar ibland.
Jag tänker för mycket..och jag är mycket väl medveten om att jag är en tänkare.
Jag slutar inte tänka förens jag har fått något slags svar på det jag funderar över. Vilket i sig kan vara rätt jobbigt ibland då livet faktiskt inte har svar på allt.. - Varför just jag? Varför nu? Varför då? Och varför blev inget så som jag ville?
Jag vill så mycket saker! För mycket för mitt eget bästa. Men egentligen bottnar väl allt i att livet inte blev så som jag trott, eller önskat..
Men jag är glad över att ha ett hus, en underbar man och världens finaste dotter samt gosiga katter.
Men ändå..jag kan inte släppa att det inte blev så som jag önskat!
Min dröm. Mitt dröm liv.

Just nu är mina största vill ha
En hund
Och ett snyggt hem



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0