Hallelujah!

Idag fick vi vårat bredband! Åh det är sjukt vad fort det går! SÅ härligt!
 
Vad har hänt idag då?
Jo vi började med en lugn morgon. Frukost och så. Tog det lite lugnt och började smått att göra
oss reda på för att dra ner till stan.
Väl nere på stan tog vi först något att dricka. Det var sjukt varmt idag?
Vi gick i kortäramt hela vägen ner till stan! Men det var jätte skönt.
Sen bar det iväg till soc.. Fick i alla fall tag på våran handläggare så kunde prata lite snabbt med henne.
Lämnade in liten papper och sen var det ett tag kvar tills vi skulle till bvc.
Så vi drog upp till Åhmans och tog årets första mjukglass!
Sen gick vi till bvc. Väga och mäta dags! 70.5 cm lång och 9250g vägde hon ♥
Nellie fick lite mat och sedan traskade vi hemåt.
 
När vi kom hem så fixade jag iordning lite grann på balkongen sedan satte vi oss där ute och mös i solen.
Jag och Björn smuttade på varsin cider och Nellie låg breid mig och babblade på som vanligt.
Blev omelett till middag idag. Orkade inte göra något annat,haha!
Städade lite i köket efter att Nellie hade fått äta lite mat "själv" och för henne blev det ett bad.
 
Snart ska vi väl lägga oss för i morgon ska vi iväg till Gamleby marknaden!
Fick förresten ett JÄTTE fint erbjudande nyss! Men jag vet inte..jag vill! Men jag måste tänka långsiktigt..


Kommentarer
Nju

Yo! What's up with that? Erbjudande? :O
Visst känns det bra med mjukglass såhär inpå våren! :D

Svar: hihi nu vet du ;)Ja det var jätte gott! :D skulle dock tagit en liten bägare kände jag xd
Therese Svensson

2013-04-28 @ 13:34:02
URL: http://happydotspot.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0