Fresch!

Har precis stigit upp ur ett bad! Skönt att få koppla av en liten stund och bara göra tjejgrejer.
Både igår och inatt har Nellie sovit lite osäkert. Vaknat en gång om natten och varit ganska ledsen.
Så har fått gå upp och gjort mat till henne. Och efter hon käkat upp så har hon somnat om.
Vet inte riktigt vad det kan vara. Om det har med sömnen att göra eller om det är utvecklingsfasen som
 spökar för oss.
Härom dagen fick Nellie äta leverpastejs smörgås! Har varit så rädd för att hon ska sätta i halsen
men det gick galant!
Köpte köttbullar också som jag tänkt att hon ska få smaka på någon dag.
Känns vääääldigt skumt att köpa kött..inget jag direkt vill.. men jag har ju ett barn att tänka på.
Precis som djuren borde få välja själva om dom vill bli mat eller inte så ska mitt barn få välja vad hon vill äta.
Självklart hoppas jag ju att hon följer i mammas och pappas fotspår och blir vegetarian.
Men det återstår att se.
 
Vad har hänt idag då?
Som varje söndag så är det våran tvätt och städdag. Just nu går sista maskinen med tvätt.
Köket är städat och diskmaskinen är körd.
Vi har hunnit med att vara ute och sprungot både jag och Björn och jag har lagat mat.
Vi skulle behöva komma iväg till Maxi och handla lite också. Får se om det blir av!
Nellie sover just nu har har gjort sen en tid tillbaka men hon kommer nog vakna snart ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0