En gång i tiden..

 
NEJ jag viker inte ut mig
NEJ jag söker inte uppmärksamhet eller medlidande eller något annat skit
 
Detta är min blogg och jag vill kunna komma tillbaka till såna här inlägg för att se hur mitt liv såg ut just då!
Den vänstra bilden är från sommaren 2010 och den högra bilden är från December 2012
Samma person men med två olika kroppar.
En graviditet kan vara underbar och forma människor. Kroppen genomgår en stor förändrig under denna
tid och det är roligt att se magen växa och bli större och det tyckte jag också.
Hur mycket jag än tyckte om att vara gravid så var jag aldrig "bekväm med det" om man får säga så.
Man är ju inte van vid att kroppen ändras så fort och det kan vara lite läskigt.
 
Jag vill inte gå ner i vikt enbart för att få den kropp jag drömt om utan också för att orka mer
och vara hälsosam och en bra förebild för Nellie.
Jag vill att det ska gå fort men jag vill samtidigt göra dett på "rätt sätt"
Genom att äta bättre och träna mer.
Jag gör detta för mig och enbart MIG. När jag mår dåligt över mig själv speglar det i de handlingar jag gör.
När jag mår bra bli mina handlingar bättre och jag kan slappna av.
Sen är jag ju faktiskt i ett förhållande. Mår inte jag bra så mår inte Björn bra och vise verse.
Och det som jag tycker är skönt att vi är TVÅ om detta! Vi är både i samma stadie då vi båda vill komma i form.
Och det är jätte skönt att veta att man har någon där som kan påminna en om VARFÖR vi gör detta.
Allt blir mycket enklare med lite pepp och stöd!
 
Kämpa på allesammans!
We can do it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0