Dvärghamster

Jaha då var kväll igen då!
Det har varit fullt upp hela dagen lång. Vi gick upp runt 10 tiden och ett kort tag efter det plingade det
på dörren och det kom en tjej som skulle köpa Nellie gamla leopard onepiece som hon växt ur.
Sen började jag fixa mig lite och väntade på att Annie skulle komma. Och efter några minuter plingade det
på dörren igen och då var Annie här!
Jag fixade klart mig och så pratade vi lite grann innan vi packa ihop och begav oss ner till stan.
 
Vi snurrade runt lite på stan innan vi lunchade på Ginger. Första gången jag käkade där. Helt okej
men jag föredrar nog Kina, haha!
Sen drog vi till Telia och FK och fixade lite ärenden innan vi drog runt lite till innan vi drog till Mejeriet
där Nellie fick lite mat och jag tog mig en macka och en Loka och Björn tog en Sprite och muffins...

Efter det drog vi ner till Djurmagazinet där Annie köpte en liten dvärghamster flicka som vi döpte till Mamman!
Sjuuukt söt och jag as sugen på att köpa en själv. MEN jag fick bita ihop och gå därifrån.
Därimot köpte jag en svart såndär bandeu bh på Lindex. Har alltid velat ha en men typ alla jag har provat
har man fått jätte platta tuttar i, haha! Men denna var jätte skön och hade som små inlägg i.
Sedan tog vi bussen hem och Annie fortsatte hem till sin kille och vi traskade hem.
 
Tog det lite lugnt och sedan hänkade jag på Björn när han skulle köra Just Dance!
Hade inte tänkt att göra något då jag redan har väldigt ont i kroppen men det var skönt att köra ett litet pass.
Sedan käkade vi lite lätt och sen har vi bara tagit det lugnt.
Björn fixar i köket med disken och jag sitter här.
 
Här kommer lite fitness motivation!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0