Det går bra nu!

Kompis det går bra nu..ja pengarna kanske inte rullar in som dom ska men det går bra på träningsfronten!
Idag fick jag och Björn tillfälle att komma ut och jogga tillsammans.
Så vi tog den rundan som jag brukar ta. Den är ca 2,25km lång och det är varierad terräng.
Jag vet inte hur "snabbt" ens kondition kan utvecklas eller om det var för att jag hade Björn
vid min sida men idag sprang jag HELA VÄGEN RUNT!
AH det känns så jävla bra! Det var bara dom sista metrarna som jag kände att snart orkar jag inte mer.
Men när jag såg hur nära jag var så höll jag ut ända fram!
 
Vi var även och hämtade Nellie nya bilstol idag. Kollade lite på hur den ska monteras och så.
Ser inte alltför svårt ut tycker jag. Fan ungen min växer fort.. FÖR FORT!
 
När vi kom tillbaka efter rundan så testa jag en ny grej. Banan&Chocklad "plättar!
Det är super enkelt och faktistk väldigt nyttigt. Väldigt bra att äta efter man tränat.
Allt du behöver är
1 banan
3 ägg
1 tsk bakpulver
1,5 msk kakao
Och sedan steker man dom lite lätt på vardera sida. Jag fick ut 6 st men självklart kan man
göra dom i olika storlekar och få ut olika många.
Vi åt dom med en skvätt sirap men annars är det nog väldigt gott att ha lite färska bär till!
 
(det orange är till och från själva spåret)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0