7 April

Ännu en bra natt och jag har också blivit frisk!
Det tackar vi för.
 
Idag har vi fått väldigt mycket gjort!
Jag har hunnit med 3 maskiner tvätt och damsugit hela lägenheten.
Vi har städat köket, gått ut med sopor, jag har tagit årets första cykeltur till Maxi för att köpa lite
nödvändigheter, kört ett 25min pass på Wii1 + lite squats och plankan.
Och så har hela familjen hunnit bada/duscha!
Och självklart lagat mat. Fick bli amerikanska pannkakor idag..
 
Just nu tittar vi på Here comes Honey Boo Boo..
Alltså..haha skapligt underhållade är det ju i alla fall!
När det är slut (eller tidigare, beror på Nellie..) så ska vi lägga oss för i morgon är det en ny vecka.
Kommer kännas konstigt att vara ensam med Nellie igen efter att ha haft Björn hemma i lite mer än en vecka.
Men Mamma sa att hon skulle komma en sväng imorgon så jag hoppas det!
 
Godnatt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0