6 April

Denna natt var bättre. Inget vaknande en gång i timmen och gallskrika.
Försökte få i Nellie lite nässpray inna hon skulle sova meeeen som den envisa och sjuka (förkylda..) bebis
som hon är så skrek hon bara och slängde med huvudet så jag vet inte om jag fick in något..suck..
Men sov gjorde hon i alla fall. Och det gjorde vi också! Och det var sååå skönt.
 
Vi gick väl upp efter 10 någongång och åt lite frukost.
Blev en skål med naturell yoghurt med lite müsli och kanel! Förjäkla gott om ni frågar mig (som testade
det första gången i morse men ändå..)
Sen sitta och ta det lite lugnt innan vi begav oss ut och bort till Biltema och Maxi.
Köpte lite blöjor och äpplen. Och Björn köpte någon löd-pryl på Biltema.
 
Och sen vi kom hem har vi mest tagit det väldigt lugnt.
Nellie är väääldigt gnällig just nu och jag tror inte det är enbart förkyldningen som spökar.
Tror det är tänderna + att hon kanske är i någon jäkla fas. Hon har blivit jätte dålig på att sova
på dagarna. Hon brukar sova 2 gånger om dagen ungefär men nu sover hon kanske bara en gång.
Och ibland bara 5 min en gång om dagen. Vilket resulterar i en gnällig unge som blir ÄNNU gnälligare..
Jaja förhoppningsvis går det över snart ♥
 
Nyligen har vi ätit lite mat: Wrapps blev det idag! marinerade quornfileér, sallad, gurka, paprika
och lite tzatziki i ett fiber tacobröd.
Inte så jäkla onyttigt och väldigt gott!
 
Nu ska vi väl låta maten smälta lite och sen (om Nellie tillåter det) så ska vi köra lite
Just Dance.


Kommentarer
mimmi

Vad goda wrappsen verkar, de måste jag testa!

Svar: Ja det är jätte gott! :D Skulle ta bild men jag glömde :(Får äta det snart igen så ska jag ta bild på hur vi brukar göra! :)
Therese Svensson

2013-04-08 @ 21:15:19
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/
mimmi

Sv: De vore toppen :D

Svar: Ja :D
Therese Svensson

2013-04-08 @ 21:36:48
URL: http://mimmiduvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0